2011年11月18日 星期五

那些年...我的一段往事




自從睇完本小說同套戲之後,我呆呆咁生活左兩個星期.
好看嗎? 是很好..非常好..
但要命的,是一些回憶因這動人故事而從心底重新浮現..

我的中學生活,不算平淡,但也算不上多姿多彩
我想,應該算是普普通通吧.
曾經,我也為了女孩子而不知所措..
那時,不是太明白什麼是愛情,但心底卻對此滿有期盼.

那些年,我是一個讀書男,讀課外書個隻..
如果不是中二時被一班同學邀請我參加班際比賽,
我應該會繼續我的讀書生活.
那時,對其中一位女同學有點好感..
不過個時咩都唔識..只係一直保持住呢種淡淡的喜歡..
F

直到中四,我遇到了我的沈佳宜..
我們可算是陰錯陽差下相識的..
那是我是guidance perfect..負責招待新生..
帶完班中一參觀學校,走左去同朋友吹水..
就係咁,我識左呢位女生..一位新生..
如果唔係因為佢,我既中學生涯應該會失色不少..
是的,我好肯定
直到依家,我都好感謝佢讓我有一段美麗的經歷..



那些日子,我係不知不覺之間鐘意左佢..
無論係早上,放學定係夜晚,我地都會係咁傾電話..
每天最想的,就是在小息時靠在圍欄下看她的身影..
那幾個月,我滿腦子都係佢..彷彿活著就係為左她似的.
那時剛開始接觸公開試課程,好多野唔識..
但係因為有佢,日子過得好開心.
每天返學,都充滿energy.
每次見面/傾電話,我都異常享受其中.
有一次約左佢在學校食早餐,我緊張到呢.. ><
依家諗番都覺得好正~

這些好時光,在四個月後戛然而止..
個時我講左一D唔應該講既野,得罪左佢..
之後,大家少左聯絡..慢慢地疏遠了.
之後個半年,我都係混混噩噩咁過..
突然之間,成個世界好似失色了不少..
個時,我成日同shirley講我幾唔開心..
第一次,我感受到那牽腸掛肚的滋味.
直到暑假..
當時和同學一齊去左camp..
點知佢無啦啦打黎..
我先發現,原來半年時間並未能令我忘記她..

中五回到學校,我仍然無法擺脫這樣的心境..
準備公開試確實令我冇咁想念她..
但我知,我心底仍有無盡的思念..
只是,我冇同太多人講呢件事..
當時,我唔知可以同邊個分享..
慶幸當時認識了兩個紅顏,
雖然唔係識左好耐..但我可以好安心咁同佢地分享呢件事..
傷口,在不知不覺間慢慢好番..

直到會考,我同佢既關係又去到另一階段..
那種喜歡的感覺,彷彿化成了別的東西..
一種說不清道不明的東西..
可以咁講,我到依家仍然好在乎,好著緊佢..
但係又唔係要同佢一齊個隻..
依家間唔中見下,我都會有好窩心的感覺.
我都唔知點解會咁~~嘻嘻

在睇呢套戲之前,我同佢傾左幾句電話..
佢提起番一D以前既事,我倆都忍不住笑了..
原本想一齊睇架,不過最後約唔成.
也許在平行時空,我們是一起看這套戲的:D

終於寫完了~
上面的文字只是一些刪減了的記述..
有D野,我唔想同人分享..
其實係中五,仲有一段故事發生過,
那是另一個動人的回憶..

在呢幾年,我曾經想搵一D鏡花水月既野..
但我知,呢D畢竟只係幻影..
緣起緣滅,   盡化灰燼.
起碼在此刻,我不太想記下.
那些經歷,讓我更了解自己..更清楚我想追尋的是什麼..

依定既我,實在冇咩心力去想感情..
是有一些心事收藏在心中,
但我想不明白..
Speed的生活很忙,好多野要做..
每日都好似同groupmate拍拖咁,仲邊有時間諗其他人,其他事?
順理成章地,我把這些思緒封存起來..
沒有抹掉,只是不懂去想,也不想去想..

如果唔係因為九把刀,我應該唔會比呢D回憶衝擊..
不過咁都好丫,可以把心目中的那些年重新回味一次..

===========================================
我幾鐘意呢段先導片架~~HEHE






 
呢兩句,係我最鐘意既句子:
座位前,座位後。男孩衣服背上開始出現藍色墨點。
一回頭,女孩的笑顏,
讓男孩魂牽夢繫了好多年,羈絆了一生。



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...