2012年2月2日 星期四

做project之前...

 

 

 

新既sem又開始嚕,又係時間要準備作戰~

今次都幾好,有四科係同朋友一齊上.. 超正,YOYOYO~

做project唔駛煩..

不過,有一科係自己上的,

個miss仲話冇得自己form team..

唔知會撞到咩人呢..

 

我突然諗番起一D野..

貌似..我係好多次form team之前都會嘗試做一樣野..

因為怕同唔知咩人一組,我好想搵到岩既組員..

呢個時候我最常做既就係借上堂要討論既時間掟幾個theory出黎...

(當然係用以前積落既貨仔啦..)

當望到D人既反應時,就差唔多知道佢地大約係點..

聽得明同扮聽得明,其實幾明顯..

呢個算唔算係威力搜索呢,XD

我認架,我係有居心的..

 

其實,我都幾怕都唔識既人合作..

不怕神一般的題目,就怕.....

我一向係咁諗的..

打機如是,做功課如是..    什至,人生某些取向亦如是

我都係比較重質..

以前同何佩麗一組,佢幫左我好多..

(我一向都覺得我地既做野模式係好夾的^^ )

每次做野,都做得好開心..

D工作唔會輕鬆左,但係會爽好多~

到依家我都仲係好掛住同妳(&bear)做pro既日子.................. HEHE

不過,點會次次都撞到咁好既人呢....

 

今日上堂,其實我都幾怕要識新同學仔..

見到好多人都係成班frd咁上,更頹 =.=''

我都仲係做唔到非常主動...

其實,我已經比以前圓滑左,滑不留手個隻..

但係,我又覺得自己個人假左..

例如會"美化"/"修飾" 一D同人講野既用字..

唔知今次做pro又會係點呢...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...