2012年3月12日 星期一

怪獸在心中

 

一直以來我都相信我的心中是住左一隻怪獸的。它叫做情緒。

在我的生命中,我一直嘗試了解及駕馭它,不過到依家成果仍然有限。

 

今日考mid term 時一些情緒突然爆發出黎,

個種程度差不多把我的意識淹沒了。

我完全集中唔到精神應試。

尋晚已因為此事而感到筋疲力竭,想不到仍然未能抑制此情緒的爆發。

昨夜我係張床度問上帝點解會咁。。

我理應已完美咁ko左佢,不是嗎?為何仲係會咁。。

 

 

呢幾年我一直都覺到自己係控制情緒方面有成就架。

都以為自己可以學以致用,將情緒四重奏既招式用黎處理我既情緒。

點知,原來有啲位係我到依家都未處理到的。

 

個人而言,我係想克服呢個dark side 的。

我想知我點解會有咁既反應.. 可惜,我用左好多年都仲係揾唔到答案。

我好似睇得穿少少表象,但係又未發掘到本相。

 

有時真係好矛盾,我又想有人同我分擔呢件事,

但係又怕別人會唔明我既心情..

我唔想人地當聽左個故事咁就算..

能搵到一個情感細膩而又能共我分擔此事的人嗎..


 

天父,我知你明白我的軟弱的...

 

ps 想不到兩年前自己寫既野,反倒成為自己現在的安慰..

image

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...