2012年3月16日 星期五

恩賜?!

 

我唔知有冇提過,每次為小區祈禱,我都會係咁喊。。

之前係崇拜,係私禱中,都會不期然想起小區,仲要係係次次祈次次喊。

一直以來我都諗唔明到底發生咩事,我只係覺得好奇怪。

直到前幾日,我先知發生咩事。

 

自從上完靈修課程,我就開始了定期與耀基見面,傾下我同神既關係。

前幾日傾傾下突然提及服侍(呢個可以留番下次講),我啲眼淚就係咁漂出黎。

經過一大論既傾談,靜默及禱告,耀基同我講呢個係代禱者的恩賜。

當人非常感受到上帝在某事上的情感,就會在禱告中不住留淚。

 

我一路喊住咁聽,一路係度發呆。我竟然有恩賜?!

信左主咁耐都冇諗過自己會有。。。仲要係代禱。。真係完全冇expect過。。

我知道係小區服侍係我的異象,我知道我是在乎這個群體的每一個人的。。

不過我一向都唔多敢係小區分享呢野@@ 個種感覺實在太古怪了。

 

好多時祈禱,我好似感到與神同行時的無所不能,

但當結束禱告之後,又會有莫名其妙的空虛..

回到現實,看到事情暫時未有轉機,

自然就會好易沮喪..

之前都知做一個代禱者要面對什麼..

做得耐左,好似開始接受到要等待..

當然,我仍然係好心急啦..@@

 

我諗,我仲需要時間去想到底我應該點做..

操練應該能讓我更貼近上帝吧:D

我記得dawn講過,恩賜如果唔同,神係會收番的..

但願我能/懂點去用我所有的~

2 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...