2012年6月10日 星期日

栽培雜記 1: 著急,也是著緊


唔知自幾時開始呢,(應該有一年以上掛)
我開始肯定我的事奉是集中在兩個群體.
一個係小區----你牧養我的羊
一個係兒童----教養孩童
我向來都不太願意在大圍分享有關事奉既事..
即使神在當中讓我看見許多恩典,我都不太會分享..
應該係因為性格&位置吧..我唔會去講太多. ( ref :無效的聆聽)
(有好好的人有比回應我,我一直有諗架,不過未諗到點表達好..)

這個假期,我有時間&機會去做栽培,
係當中,我有100000000000句野想係過程中分享,
我想用最短的時間去將最多既野講比一班很可愛的肢體聽..
很多叮嚀,心底話,經歷,想同他們細說..
好多時與神談話,我都想起大家..
那份著急及在乎,說不清道不明..
我知道不是出自我自己的..

在這幾次談話中,有一些說話很想說,也不敢說,
我只能曲線地去講..
慶幸今晚有弟兄以身犯險講埋我個份..
我在乎,是因為我聽聞太多因為錯誤價值而受傷的事了..
我唔想再聽更多..

除了行行企企齊飲齊食抽下水聽下人講野同祈禱之外,我還可以做什麼?
父呀,這種著急的感覺,強大得很..
很想繼續去學習怎去察看你的作為,
點去滿有信心的期盼你的出手..

PS
早兩日新先生鼓勵我記下近年來神的恩典.
我想了幾天,最後想到應該談什麼了,
不過要慢工出細貨~ 要諗好D字眼..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...