2012年7月15日 星期日

立場,角度,說服

 

同人相處其中一樣重要的事是如何面對不同的意見..

多過一個人,就會有多過一種意見.

係呢個年代,冇人奉旨要聽人地個套.

除左動用關係之外,往往要以道理去說服人..

 

有人說我很固執,執意要別人接受我既想法..

我諗我都係既.. 係可能的情況下,我都想盡力說服人..

係說服,又或者討論中,很容易會面對"對人不對事"的引誘.

就算知道這樣野,都好難阻止這個念頭..

 

呢幾日,又要面對這個關口呢..

苦惱的是就算我明知道我面對緊什麼,偏偏冇解決方法.

你提出想法,自然想別人接受.

別人提出意見/質疑,我又會好自然地為我的見解辯護..

搞搞下就會將我的想法同個人價值link埋一齊..

好易會有"人地反對你=質疑你的價值"這個諗法..

 

意識到又如何?

仍然唔懂得點去應付呢..

除了再次肯定不要在情緒不穩時同人討論之外,

我都諗唔到有咩好的解決方法..

在可見的日子,將會有更多機會要同人交換意見呢...

諗起手頭上的東東,已經覺得很頭痛 =.=''

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...