2012年11月28日 星期三

做project之後...協調者

 

我的大專大學生涯就黎完..

就快做晒所有project..

呢個sem做project時所遇到的壓力比以前大呢..

每個group既人數多左,事亦都會多左.

之前聽人講返工唔係講能力有幾勁..而係你識唔識做人..

依家總算明白了..

 

係有D group,我需要做一個協調的角色..

有D同學做野好勁,但係其他人未必明佢既style&想法..

有D人做野比較慢,需要比人推先郁..

有D人慣左臨尾爆seed,有D就鐘意早D比貨..

好睇到唔同溝通模式碰撞後所產生的火花有幾爆.

明明想表達同一樣野,但係傾完之後大家竟然唔明對方想點..

 

身處呢D group,我覺得有D 辛苦..

上星期有一晚傾左好耐電話,目的係同大家解釋唔同人既論點/跟進做野進度..

傾仲攰過寫文..

係傾既過程,人地比我既comment係:"你同人講親都好聲好氣,唔會插人.."

有D位我都會好火,但係唔通爆粗會有用咩..

傾左,大家明大家想點咪ok lor..

最多之後唔gur再做低佢.. @@

 

由於頹到爆炸&病到九彩..

我做唔到一個好的coordination..

上個Sem OB明明幾好架,不過今次就..... 

有D組得我先做到呢個位.. 搞到有時我好似兩面不是人.. =.=''

有時兩邊都有pt,咁可以點呢.. 最後唯有取折中之道.

只能說性格同溝通模式真係會好大影響..

 

仲有一樣野,就係我今次有機會去一組完全唔識既group做野..

真係大把機會/動機做free rider..

人地會信你唔過,懷疑你既能力..

兼且佢地係fd,你比咩意見都冇意思..

據理力爭? sorry.. 人地多人,你點夠講.

唔通人地會buy你而反對自己個fd?

好既想法係可以輕鬆D,

唔好咁諗就係我何必出咁多力,做左自己個part咪Ok..

有一獲比人寸到我一棟都冇..

個下真係... ><

 

經過3年半既合作,有D野好值得記低..

1)成日返工的

依家做學生,個個都忙返工..但係有D人勤力返工多過勤力做功課..

返完工就話攰,然後遲交野..

每次聽到都好火..

返工唔係問題,但係你可唔可以兼顧好你既學業?

我有朋友每星期返30個鐘頭工,但係佢做野唔會交行貨..

請問點解佢做到??? 我真係好佩服佢..

 

2)易病的

呢樣真係好尷尬,但係一定要同人講聲/事後解釋..

病唔係死罪,冇同人講先係問題..

你幾次唔出現,人地就會覺得你唔重視讀書..

跟住就唔gur你..

我衰過,所以好明兩邊既想法..

 

同埋依家諗返,真係要多謝City asso..

之前會唔鐘意D老師咁多要求,

依家反而慶幸佢地咁嚴..

慣左高要求,做野自然會養成習慣做好D..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...