2014年1月27日 星期一

再思異象 3 : 正視



「今天我們所需要的是勇敢地正視現實,忠實地生活的人。我們不一
定需要出類拔萃之才,我們更不需要只會在興奮中高呼口號的人;我們所需要的是認清自己、認清現實,而又沒有失去那燃燒在我們裏面性靈的火花的人;我們所需要的是忠耿地作着平凡的事,堅毅地負起責任,而又肯為超越自己的目標付出代價的人。

除非我們悟到我們是迷失的,我們不能尋回自己。」

http://magicpenben.blogspot.com/2013/09/blog-post.html
----------------------------------------------------------------------------

崇拜,正是面對上帝的時間.
看著禮堂的中央, 我彷彿與上帝直接對話.

我看見天開了,上帝臨到會眾前, 向他們宣講上帝自己的命令..
眾民都俯伏在地上,允諾必定以耶和華為自己的上帝.

看見這樣的場面,我真係唔知點可以扮睇唔到..
個下我成個人劇震,好似連企都企唔定...
實在太屈機了吧..

隨住我開始左喪煲舊約, 我對呢幅圖畫既領會又好似唔同左....
我諗我比以前更明白回轉的美好..
透過以色列民的經歷,我更加明白跟隨上帝的不容易.
因為人往往只係睇到眼前的處境,卻睇唔到一世的祝福&保守..
(正如雅各一樣..)

到底接連見到呢個景象又代表D咩?
我既計劃係用呢幾年接觸商業世界,上中神course,事奉...
我諗要用D時間去傾一傾呢樣野...

其實,我有時都會擔心自己慣左有感動...
不過,我諗暫時應該唔會有呢個問題..
因為睇得多聖經,自自然會刺激我去記住calling..
而唔係靠那一次性的感覺...




沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...