2014年3月30日 星期日

廿四歲的目標 -- 取捨 2


話咁快2014年就過左四個月,
如自己在二月所說,抉擇絕對係今年最大的挑戰.

五天工作固然係好正,但亦意味著自己需要於五天內努力ko 晒手頭上既所有野...
通常一返工就忙到冇停手,直到放工先可以鬆口氣..
放工之後有時要上堂,有時要為細路補習,有時要去gathering...
番到屋企沖個涼又差唔多夠鐘訓覺...

明顯feel到呢三個多月既時間好唔夠用,
唔可以好似之前咁覆msg覆得咁快手,
唔能夠日日都咁有energy去同唔同人建立關係...
唔夠空間留比自己去思考,去沉澱..

黎緊呢兩三年既日子,我既生活應該都唔會有什麼大變化..
教會/御風是行道的場所,也是踐行責任的地方;
讀書是為了召命,要盡快完成;
補習是接觸社區的途徑,很想保持住;
行山/游水是運動,不能減少.
呀,仲要留D時間比家人...
Oups…

有時都會掙扎到底過咁忙既生活為乜...
係咪真係值得咁做? 係咪為忙而忙? 其他人而會否明白我咁做的原因並會體諒?
但係,每當想起畢業前既約定,我就會覺得一切都是值得的..
我深信勞碌是有價值的.. 是鍛鍊的一個重要階段..
希望我能夠堅持我所認同的,努力去行呢幾年既路吧~~

==========================================
2014/02/05
天父:
當初你給我的感動,我一直緊緊記住.我沒有忘記當中那些句子、經文、景象。我仍然相信我所前進的方向是合乎你心意的.主阿,求你引領我繼續去走當行的路,努力去跟隨你,直到見你面的日子,引領我去尋求人生的召命,阿門.
家驥

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...